poniedziałek, 15 sierpnia 2011

(nie) lalkowo

Najprawdopodobniej jutro wyjeżdżam do Warszawy -,-"
nie mam ochoty tam jechać. Nie lubię tego miejsca i tyle.
Wolałabym do Krakowa lub Wrocławia. Ale cóż. Jak mus to mus.
Tak, więc nie bd mnie 2-4 dni. Ale może nie pojadę? 
Mam nadzieję.

Dzisiaj porobiłam parę zdj Phoebe. Tak, znów.
Nie pokaże ich dzisiaj, ponieważ jestem taka leniwa, że nie chcę mi się ich zgrywać. 
I uszyłam rajciochy i spodenki ^^
Nic mi się nie chcę więc nie wysilam się a bardzo.
I muszę się pochwalić bo zrobiłam porządek w ciuchach plastików ^^
Bo parę chwil temu miały wszystkie wrzucone do 'pokoju'.

A dzisiaj zdj takich tam paści.







Tak, jeden pajac ma urwana głowę, ale nie zamierzam jej przykleić bo osobno wyglądają uroczo ^^
łahahahahahahahaha :D
a królik ma urwane ucho, ale nie mam pojęcia gdzie jest. 
Jest starszy ode mnie więc...





 

9 komentarzy:

  1. buuuuuuu *macha białą chujsteczką na pożegnanie*
    będziem czekać!

    Królik jest the best! jak z horroru jakiegoś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te zdjęcia.
    Kiedy wstawisz zdjęcia lalek?

    OdpowiedzUsuń
  3. w Warszawie byłam w maju. Wszystko zależy od hotelu... Możesz mi powiedzieć do jakiego hotelu jedziesz? Znam jeden...sama w nim byłam....~selemia

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia najbardziej mi się podoba królik za***bisty ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te króliki,klauny itp normalnie jak Z Alicji W Krainie Czarów albo z horroru ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja te jako wawy nie kocham, za to krakow to co innego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Warszawa nie jest taka zła.. :P Na początku też jej nie lubiłam, ale jak już się przyzwyczaiłam (musiałam... przeprowadziłam się z Krakowa *__*)to nawet dość ją polubiłam :) Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieszkam w Wawie, nie jest tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ruda Mysz : buuuuu! i pojechałam ); ale mam laptopa :D

    Nike : dziękuję :) jak będę miała jakąś wenę i nowe zdj (;

    alice50503 : on się potrafi wyginać :D

    Loveberry : bardzie z horroru :D łahahahahahahahaha ! :D

    p. Dod : Kraków najlepszy ;D

    Eufe_mia96 : ja tu na szczęście tylko na parę dni. dziękuję :*

    Anonimowy : No tak ;) owszem, fajnie jest, ale jakoś nie lubię tutaj być. czuję się nieswojo.

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń