czwartek, 23 maja 2013

GIRL WITH BEAUTIFUL EYES

Sto lat temu zamówiłam dla moich dziewczyn ANIMAL EYES. Miałam się zabrać za zmianę od razu po dostaniu paczuszki, ale jakoś się tak złożyło, że każdego dnia to odkładałam i odkładałam aż w końcu zupełnie o nich zapomniałam. Teraz mam tydzień wolnego, ponieważ jestem chora i siedzę w domu więc miałam czas by zająć się paczałkami. Okazało się, że 12 mm są troszkę za małe. Ale bez problemu sobie z tym poradziłam. Największy problem był z wybraniem odpowiedniego koloru. Zajęło mi to najwięcej czasu ;) Ale w końcu zdecydowałam się na zieleń.



 Najbardziej w tych oczach podoba mi się to, że w każdej chwili mogę zmienić ich kolor. 


29 komentarzy:

  1. Mi jakoś nie podchodzą dale w animal eyesach, ale twój wygląda cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie! Zieleń to chyba Jej kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ślicznie, idealnie ♥ ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są!
    Jest taka delikatna, dziewczęca, kwiecista, sukienkowa.
    Tak wymyślam słowa C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuu jakie cudo z małej zrobiłaś <3 Uwielbiam rude lalki z zielonymi oczami awww <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza! Uwielbiam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudności!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie zielony <33 Przecudna :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, dobrze że w końcu je założyłaś, bo wyglądają nieziemsko :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu! Wygląda w nich cudnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww! Myślę, że animal eyes odświeżyły nieco spojrzenie Madeline i dodały jej uroku.
    Tak, to, że można zawsze zmienić ich kolor to zdecydowanie ich pozytywna cecha!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczyska przepikene ale Dal!!!!! Bije wszystko na glowe,przesliczna jest!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda! :D
    A nie masz może więcej, żeby sprzedac jedną parę? xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Czym różnią się animal eyes od zwykłych chipów? Zawsze mnie to zastanawiało i do dziś nie znam odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna *.* Obserwuję i zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne oczęta!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym typie oczek i w tym kolorze wygląda naprawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna panna.Oczy rewelacyjne i kolor do niej bardzo pasuje.Są ładniutkie ,ale to właścicielka im daje cały czar.Obserwuje :))))) Blog bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ca cudne! Świetny blog obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy blog *,*
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda naprawdę bardzo uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny bloq. :) Twoja dziewczynka jest prześliczna! *-*

    my-plastic-wonderland-pullip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeejku, jaka śliczna lalka! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczy twojej dziewczynki przykuwają uwagę, bardzo dobry wybór koloru.
    Ta zieleń jest piękna ..........♥

    OdpowiedzUsuń