czwartek, 4 sierpnia 2011


Ja : Tea możesz coś zrobić?
T : ale co?


J : Uszyłam te spodnie dla Will'a i tak sobie myślałam, że będziesz chciała mu je dać.



T : O rany! Dziękuję! Dziękuję! Dziękuje!


T : Will, to dla Ciebie.


W : O dzięki. Nareszcie nie będę się grzał w tych długich gaciach.
J : Przymierz.
W : No dobra.


W : To jedne...


W : ... A to drugie.
J : No fajnie, fajnie. A może dałbyś coś Tey :D?


W : Ale co? Nie wiem co by chciała.
J : Raczej jak każda dziewczyna lubi kwiatki.


W : Przypomnij mi dlaczego to robię.
J : hihihihi :D 


W : Może być?
J : No dobry jest :D 


W : Ekh. Tea mam coś dla Ciebie
T : <szok>


T : Dzięki Will.


T : Jakie piękne! <aaaaaaaaaaa! zaraz umrę >,< >


Hahaha XD No swatam ich XD 


Dziękuję po raz setny Rudej Myszce <333333
No nie wiem jak Ci się odwdzięczę <333




6 komentarzy:

  1. no zeswataj ich pasuja do siebie jeeszcze ten wig na główce Tey sobie wyobrażam mmmmmmmmm^^cud!;**

    OdpowiedzUsuń
  2. swataj, swataj :D pasują do siebie :D

    Te za kolano spodnie fajne są!

    ej, Ty masz łąkę jakąś z wrzosami czy to ogródek jakiś? Jak to pierwsze to Ci zazdroszczę :3 ja ciągle szukam jakiegoś dobrego miejsca do zdjęć...

    Nie wiem za co mi dziękujesz znowu ale nie ma sprawy xD :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Loveberry : ja też sobie wyobrażam ^^ hihihi! nie mogę się doczekać! :D

    Ruda Mysz : no, a jak :D

    nawet mi wyszły :D

    nie, nie to na ogródku mi rosną :D

    jest, jest za co :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie uwielbiam wrzosy super zdjęcia naprawde a najlepsze to will niosący kwiaty , tea musiała byc w niebo wzięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. alice50503 : oj była, była ;) dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. rozpuściłam sie! to takie słooodkie!

    OdpowiedzUsuń